čtvrtek 13. září 2012 Tags:

Sharktopus

Místo činu: ČSFD
Popis: Sci-Fi / Horor. Americké vojnové námorníctvo poverilo úlohou nájsť nejaký efektívny prostriedok, ktorý by bol účinný v boji so somálskymi pirátmi, spoločnosť Blue Water, špecializujúcu sa na genetické inžinierstvo. Produktom ich výskumov je tvor, ktorý vznikol skrížením bieleho žraloka a chobotnice. Ako to už býva, objaví sa malička chybička a tento netvor sa dostane na slobodu a okamžite sa začne predvádzať v plnej kráse


_______________________________________
LIVINGDEAD Zajímavý mutant, ale film spíše k smíchu. Žralok kráčející po molu, to se fakt uvidí pouze v televizi. Dávám 10% za nápad. A už se těším na velrybu zmutovanou s opicí. :-)

Mi Nü-Chai
Tohle by si zasloužilo nějakou zvláštní cenu za střih. Skoky mezi (pravděpodobně) záběry z dovolených různých členů štábu a filmovým dějem byly velmi humorné. A ano, po chapadlech samozřejmě lze chodit, jednoho dne chobotnice v bojové pohotovosti vystoupí na povrch a kdyby ho v závěru ten blboun bez trička neodpráskl, možná by je vedl Sharktopus. První Trololo ♥

blackrain
Žralok skřížený s chobotnicí? A já jsem si po celou dobu sledování říkala, že mám halucinace způsobené cvičením v posilovně, i když jsem si byla vědoma, že jsem to s posilováním a protahováním těla nijak nepřeháněla. Jednu hvězdičku dávám za to podivuhodné zvíře, jestli se to tak dá vůbec říct.

Morholt
Pláže, polonahý holky, béčkařskej král Eric Roberts a chobotnicožralok, konající pravidelný zdravotní procházky v přímořskejch oblastech. Neuvěřitelná věc, tohlecto! :D

Dejavu_UH
Ták, základní surovinou je půlka žraloka, dále pak nožky z chobotnice. Vše pěkně povaříme a navrch dáme jako třešničku nepodařenou ovladačku. Jako přílohu pár pohledných roštěnek. Následně vypustíme do oceánu :) A máme tu kreaturku louskající lidičky jako pralinky. Občas vypustíme na pláž, ale jen občas, aby se nám nezašpinila chapadla. Takže pokud chcete vidět žraloka s nohama (chapadlama) sprintujícího po pláži, běžte do toho ;) Dávám 1 hvězdu za roštěnky.

Nivenx
Už jsem viděl snad všechny mutace, ale tahle byla zase trapná. Zachvilku uvidíme žraloka zmutovanýho s okurkou.