středa 11. ledna 2012 Tags:

Poradna: Manželka mě neustále podvádí

Místo činu: Xman.cz

Popis: Manželka neustále střídá milence, poštvala proti mně rodinu, udala mě na policii, ale neustále tvrdí, že mě miluje a že se polepší, píše čtenář Libor.


_______________________________________

+Asterisk: Chci taky ten model kterej kouří autor článku, chci, chci, moc chci .......
>Škubi:
,,Piju mátový čaj a koukám, jak na parkovišti souloží trpaslíci.... No, možná že není tak úplně mátový..." (z deníčku autora článku..) ;-D;-D

a budou mě mazat a budou.....
:Redaktoři se definitvně zbláznili ;-D.....tohle ani nemá cenu komentovat..
>skokánek:
a to jste ještě určitě nečetl ten článek kdy se statečná holčička nelekla lva za sklem;-D

chmurný žnec:
Přijde mi to trochu unreal... doslova unreal tournament ;-D.

Deka de Ntni:
sakra, co tam hulite v ty redakci? Rvu smichy u toho;-D

Bojovník z Karkandu:
Tak tentokrát už jste to fakt přeťápli

iDoktor:
Člověče, dej sem zrovna kontakt a link na fotku. To chci vidět živě :-)

okupant_bez_prace_2:
chvilku jsem přemýšlel, jestli čtu dobře, resp.jestli jsem na Idnes. Myslel jsem, že jsem se spletl a kliknul na Rytmus života, Story, Vlasta atd. Takovou slátaninu napsat do xmanu, bože můj na bulvárních nebesích tyto vidíš...

lena030
: ten je blbej až to práská dveřma