neděle 29. října 2017 Tags:

Extrémně silný vítr zasáhl Česko.

Místo činu: iDNES.cz

Popis: Česko zasáhl extrémně silný vítr. Meteorologové varují, aby lidé nechodili do lesa. Hasiči řeší desítky případů popadaných stromů. Bez elektřiny jsou v důsledku silného větru statisíce domácností. Na Sněžce vítr fouká rychlostí až 180 km/h.



_______________________________________

Čtenář: Mladá Boleslav - Už půl hodiny nám tu nejde proud, manželce ten vítr odnesl nejlepší léta života a musíme pít vodu ze záchodu.

 Čtenář: Přiletěl mi na zahradu nový kompostér!

 Čtenář: Plzeň chvílema modrá obloha, vítr skoro žádný. Nevim, co v tom zbytku republiky blbnete. Jdu chrnět ;-D  

Čtenář: vyhodu to ma v tom, ze clovek nemusi kupovat trampolinu. dostavila se sama a deti maji velkou radost.  

Čtenář: Sedím u počítače a na fíkusu se nehne ani lísteček, ta co všichni plašíte.:-)

 Čtenář: Vítr "ohýbá" stromy jako sirky....to už musí být fakt silný vítr. Já ohnutou sirku větrem jsem ještě neviděl. Ale jak budou dnes říkat všichni vyděšení sledovači televizní černé kroniky - to jsme ještě nikdy nezažili. Myslím, že v případě ohnutých sirek budou mít pravdu  

Čtenář: mám chalupu ve Šluknovském výběžku. Jak je tam? Napíše někdo? Jedu tam za týden a nevím jestli mám s sebou vzít demoliční četu nebo jen manželku. Už ten silný vítr odfoukl i pokémony z gymů.

Čtenář: clovek jednou chce jit do lesa na houby a ten loupeznik trump mi posle vichrici. to si muzou s putinem podat ruce.