sobota 11. června 2016 Tags:

Našel jsem ropu, potřebuji investora

Popis: Bydlím na Jižní Moravě a kopal jsem na zahradě studnu, ale začala vyvěrat nafta. Proutkař mi potvrdil, že mám pod pozemkem miliony kubíků. Hledám investora (asi tak 5 mio), abych mohl stáčet do sudů. Je jasné že jeden investor to nedá, tak se chci obrátit zde na lidi z WT, jestli by se na to neposkládali. Zatím, nikomu nic neříkat, kdo je první nebude druhý! Bank č.ú. : xx-xxxxxxx/xxxx, do pozn. uvézt nick na WT. Částku nechám na vašem zvážení. 

Místo činu: webtrh.cz


SoNNy`: Ou máj gad. Posílám hned aspoň 500K

predator129: Nafta nie je vedľajší produkt pri rafinovaní ropy? :D :D Chceš mi povedať, že máš na záhrade v studni rafinériu? ;)

MycroftH: Já pro změnu našel Nema. Nemá někdo zájem?

Shopco: Já jsem dnes našel hovno od psa :)

kubiro: To je běžná věc, už několik let nosím ze zahrady ze studny naftu v kýblu, když je potřeba .. ;)

Tomve: Naše rodina v 14. století našla, v evropě, území s triliardy kupíků ropy - natáhlo se potrubí do egypta a dnes vlastníme půlku světa.

siva01: Proutkař :)). Jo tak to pak jo... Když to potvrdil proutkař. Hned jdu poslat životní úspory. Taková šance se jen tak nevyskytne.
> predator129: Zober to tak, že má 50% šancu, že má pravdu :D

grizly007: a nebydlíš náhodou blízko čerpací stanice? no ne já jen zda si to s tím kopáním studny trochu nepřehnal .))

VOSICKA: Spíš jestli tam nenarazil na nějaké ty plyny ;)

Táňa S: Už nevydržel předchozí diskuzi ohledně milionu na superkšeft a chce nám tu zpestřit páteční odpoledne :-). Tak jo, vypouštím děti na zahradu, třeba taky něco najdou...

marat: Já ti nevím, ale nedávno zavřeli dva týpky, co taky kopali a našli naftu. Akorát byla v potrubí u Kralup. :-D

Legenda: To myslí zcela vážně?
> Aleš J.: samozrejme, vy jste jeste naftu na dvorku nenavrtal? to je dneska velka moda.

Kovboj: No jestli to potvrdil proutkař tak je to tutovka, co by si bez nich šejkové počnuli! :-)