pátek 31. července 2015 Tags:

Klienti grafiků a webdesignerů

Popis: Jak je složité uspokojit potřeby a fantazii klientů, kteří chtěji upravit stránky, navrhnout reklamní materiály či designem.
Místo činu: neznámé

_______________________________________

Klient: Tohle logo bychom potřebovali vytisknout na zeď vstupní haly.
* Příloha: Logo.gif (3Kb)

Klient: Co je to za nesmysl? Dohodli jsme se na 1850 Kč za hodinu. Ta animačka má jen 20 vteřin! To je 11 Kč, a to ještě zaokrouhluju nahoru. Taková byla přece dohoda!

Klient: To vůbec nevypadá jako fialová, spíš jako něco mezi modrou a červenou.

Klient: Prostě z toho udělejte Hollywood. Hodně akce, hodně lidí, hodně míst. Nevim, jak by to mělo vypadat, prostě něco udělejte a já vám pak řeknu, jestli je to na houby a že to můžete předělat.

Klient: Nejdřív navrhněte nějaké logo a my k tomu pak třeba vymyslíme nějaký název firmy.

Klient: Jo, chci přesně tuhle barvu, jen zelenou.

Klient: Tak, knížka je hotová, stačí přidat logo vydavatelství a je to.
*v příloze je obsah knihy, napsaný v Excelu*

Klient: Počítač se mi nechce zapnout, můžete se na něj připojit a zjistit, co s ním je?

Klient: Můžete tenhle leták zmenšit na 8 MB nebo míň?
*v příloze je PDF o velikosti 100kb*

Klient: Ta modrá vypadá moc vědecky, nemůžete ji udělat víc počítačovou?

Klient: Vím, že jsem ten design schválil, ale neměl jsem čas se na něj opravdu podívat. Nehodlám vám za to zaplatit, protože to není to, co jsem chtěl.

Klient: Můžete se prosím podívat na telefonní číslo, co máme uvedené v patičce? Zdá se mi, že jsou tam pomíchané velké a malé číslice.

Klient: Tak jako tak se na to podívejte. Zdá se mi, že R vypadá P s čárkou. Musíte to opravit.

Klient: Když si vás najmu, tak vám vážně musím platit?

Klient: Nevím přesně, co chci, ale pro jistotu chci všechno.

Klient: Vážně je to vycentrované? Raději se na to ještě podívejte, ale nevycentrujte to moc.

Klient: Můžete nám poslat nový vzorník barev? Potom co jsme si ten původní vytiskli černobíle, nerozeznáme modrou od šedivý.

Klient: Vypadá to dobře, jen to logo je moc velké. Mohl byste ho zmenšit o 100 %?

Klient: Promiňte, během schůzky jsem moc nedával pozor. Ignorujte všechno, co jsem předtím schválil.