čtvrtek 4. června 2015 Tags:

Zákazníci ve Zvěrimexech

Popis: Se zvláštními lidmi se člověk setká prostě všude. Chovatelské potřeby nevyjímaje.
Místo činu: Facebook



zákazník: Já včera našla živého hada ve zverimexu mezi psíma hračkama. Prodavačka byla šťastná, že se našel -prý jim dva zdrhli a kdybych náhodou našla i toho druhého, ať je zase zavolám. :D

 

zákazník: *žoviálním tónem* Máte pinďoury?

zákazník: Dobrý den, máte sušené kůže?
prodavač: Ano jistě, tady od českého výrobce..
zákazník:  Mmmm tady není napsáno složení a ani procenta tuku, tak to nechci..

*Pán u stojanu s obojky vybírá a zkouší, pak rozhořčeně povídá prodavačce*
 zákazník:  Slečno můžete mi říct pro koho ty pásky prodáváte, vždyť já ani jeden nezapnu!!  
prodavačka: To jsou obojky pro psy...

*Maminka s dětmi na prodejně. Děti jsou značně neposlušné a uřvané..*  
prodavač: Máme široký výběr náhubků, kšírů a vodítek.

dítě: Tati, co je tohle za zvíře?
 otec: To je osmák, a příští rok z něj bude deváťák.

*Zákaznice komentuje nabízená sušená masíčka*  
zákazník:  Já jsem si jednou dala jointa a normálně jsem celý to balení sežrala!

zákazník:  Dobrý den, já bych prosil tu jednu čistící rybičku, toho antraxe

zákazník: Ten kakadu ma nejaky moc kratky ocas. zákazník2: Asi mu ho strihaj aby neuletel...

zákaznice: Dobrý den, já bych... teda já ne, ale ty děti.... Nějaký zvíře, ale co nejmenší a který co nejdřív umře..  
*Po delším dialogu se dostali k džungarským křečkům*  
zákaznice: Hm... a jak dlouho, že to teda žije..?  
prodavač:  2-3 roky..  
zákaznice:  A to jako chcípne doma?!

zákazník:  Moje fenka si myslí, že má štěňátka. Ona má asi tu falešnou gravitaci. Nemáte na to nějaké vitamíny..?

zákazník:  Za kolik máte ty Xeny?  
*Prodavač nechápe*
 zákazník: No ty bojovnice přece!

zákazník: Co to je?  
prodavač: Sušený býčí penis pro pejsky.
 zákazník: Ty jo, to jim chutná jo? Tak já ho tý mojí čubě zkusím vzít.. A nemůže po tom jako třeba to... prodavač: Co?...
 zákazník:  Jako třeba nějak otěhotnět..?

zákazník: Dobrý den, já bych potřeboval pytle do koše..  
prodavač:  Tady jsou ale chovatelské potřeby..  
zákazník: Jo aha, já myslel, že když tady jako máte napsáno to PET, tak že ty plastový pytle máte.."

zákazník: Máte inkubátor?  
prodavač:  Jistě, pro co to chcete?
zákaznice: No, můj křeček brzo snese vajíčka, tak pro něj *Prodavač se musel jít vysmát někam za roh*

zákazník:  Co stojí ten chameleon? Líbil by se mi jako dekorace na balkon do květináčů..

*Zákaznice před akvarijními nádržemi*  
zákazník: Můžu si některou z nich dát do vázy s kytkama..?
 prodavač:  Ne.  
 zákazník: Hmm a tu vodní želvu?
zákazník: Aa ty živorodky kladou jikry?
prodavač: Ne, živorodky znamená, že rodí malé rybičky.  
zákazník: Jo tak to jsou jako savci !?!

dítě: Taky jsme měli rybičky! 8 jich umřelo a zbytek chcíp!

zákazník:  no víte já mám doma hodně zvířat, hlavně psů a koček.
prodavač: tak to musíte mít velký barák.  
zákazník: to ne, bydlím v bytě, ale mám vysoké stropy.

zákazník: mé rybičky jsou super, dívají se semnou vždycky večer na televizi, když běží růžovka

zákazník:  Dobrý den, mohu mít želvu s králíkem spolu v akvárku..?