pondělí 2. února 2015 Tags:

Šofér testoval na poli felicii. Když se pokusil vyjet z bahna, vůz shořel

Místo činu: IDnes.cz

Popis: Do nepříjemné pasti se v neděli ráno chytil řidič u Zbýšova na Brněnsku, na polní cestě jeho auto zapadlo v hustém bahně. Když se muž následně snažil nově koupený vůz rozhýbat, ten se od výfuku vzňal. Požár likvidovali hasiči, smolaře si odvezli záchranáři, protože se nadýchal kouře. Z felicie zbyl ohořelý vrak



_______________________________________

Čtenář: Škoda volat hasiče.:-) Ono by to dohořelo samo.

Čtenář: Nově zakoupená felicia. Zbyl z ní ohořelý vrak. Škoda deset tisíc korun. To musela být v kvalitním stavu... který se shořením zřejmě příliš nezměnil.

Čtenář: Účet za ten výjezd bude asi tak čtyřnásobek ceny tohoto nově koupeného vozidla.

Čtenář: ten te felině dával pěkně pokouřit.

Čtenář: Si to asi spletl. Felícia nebyla určena jako auto do terénu ;-D   

Čtenář: Mě taky začala Felda před lety hořet. Přijel jsem před obchod, šel jsem nakoupit, když jsem se za několik minut vrátil, stoupal proužek dýmu zpod palubky. Když jsem do ní sedal, už hořela ;-D. Měl jsem sice pravá kouřová okna, ale nebylo vidět ven. Škodu 100 tisíc zaplatila pojišťovna.

Čtenář: No tak si z příštího kapesného koupí dvě tři další, no... :-)   

Čtenář: Někdo je prostě do Felicií zapálený tak, že bez horkých chvilek s nimi nemůže být. Ale občas si pak musíme položit ožehavou otázku, jestli při hledání ideálních otáček nepřihořívá už nějak moc :D